Jak kupić produkty medyczne ASPEN z dofinansowaniem NFZ?

Skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób.
Przeprowadzimy Cię przez cały proces, od weryfikacji wniosku po wskazanie najbliższego punktu odbioru.

Telefonicznie

Dzwoniąc pod numer telefonu:

Wiadomość e-mail

W celu weryfikacji prześlij wniosek na poniższy adres. 

Skontaktujemy się z Tobą i wskażemy najbliższy punkt odbioru.

Pocztą tradycyjną

W celu złożenia zamówienia przygotuj:
- wniosek na zaopatrzenie w wyroby medyczne, który otrzymałeś od specjalisty;
- numer kontaktowy telefonu lub adres mailowy byśmy mogli się z Tobą skontaktować w celu realizacji Twojego zlecenia.
Przygotowany wniosek wraz z numerem kontaktowym wyślij na adres:

Polskie Kliniki Osteoporozy, 
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, 
48-300 Nysa 

Skontaktujemy się z Tobą w celu realizacji zlecenia.

Pamiętaj!
Będziemy mogli się z Tobą skontaktować tylko wtedy, gdy podasz nam dane kontaktowe do siebie.

Zadzwoń 77 544 42 00 i dowiedz się w jaki sposób możesz uzyskać refundację.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania, bądź nie wiesz czy Twój przypadek kwalifikuje się do refundacji i w jakim stopniu przysługuje Ci dofinansowanie na potrzebny sprzęt lub produkty, skontaktuj się z naszym specjalistą, który indywidualnie udzieli Ci porady.

Na moim druku nie ma numeru zlecenia co zrobić? 

Jeśli osoba wypisująca wniosek (lekarz) nie dokona weryfikacji zlecenia, czyli nie nada numeru zlecenia (brak numeru zlecenia na druku), możemy to zrobić za Ciebie. Na maila zlecenie_nfz@pkost.pl wyślij nam skan/zdjęcie otrzymanego dokumentu i gotowe! Zweryfikujemy zlecenie za Ciebie oraz wskażemy najbliższy punkt odbioru ortezy.

To takie proste! 
Opcjonalnie możesz przesłać skan/zdjęcie zlecenia korzystając z poniższego formularza.

Maksymalna liczba plików: 5.
Limit 64 MB.
Dozwolone rozszerzenia: jpg, jpeg, png, bmp, tif, pdf, zip.